Spørgsmål?

Vi har svaret til dig

Ansøgning om lån

Hvorfor blev min ansøgning afvist, selvom jeg tidligere er blevet godkendt som kunde?

At få godkendelse til din første gangs lån betyder, at du har opfyldt forudsætningerne for at modtage et lån. Ikke desto mindre foretager vi stadig en separat solvenskontrol for hver låneansøgning ved at tjekke for eksempel forskellige gældsdatabaser. Hvis vi afviste din ansøgning, betyder det, at du i øjeblikket ikke opfylder de kriterier, der er nødvendige for at modtage et lån. I en sådan situation kan du kontakte vores kundeservice for at få flere oplysninger.

Hvad er identitetsbekræftelse, og hvorfor er det nødvendigt?

For at sikre en sikker service skal alle vores kunder overgå en engangs identifikations verifikationsproces efter tilmelding til vores service.

Til dette skal du identificere dig selv via din internetbank. Automatiseret ID-verifikation er en hurtig og sikker digital ID-verifikationsproces uden at skulle sende bankerklæringer og bevis på ID manuelt via post.

Hvordan ansøger jeg om et lån?

For at få et lån skal du have en registreret brugerkonto på vores hjemmeside. Registrering på vores hjemmeside kombineres med den indledende ansøgningsprocedure, som i alt ikke tager mere end 10 minutter.

Hvis du allerede har en brugerkonto og har brugt vores service før, så skal du blot udfylde låneansøgningen og bekræfte kontrakten med NemID. For eksempel ved at vælge et passende lånebeløb og en periode direkte fra hjemmesiden. Processen med at indsende ansøgningen derefter tager kun et par minutter.

Læs mere om vores ansøgnings forløb i Hvordan virker det på vores hjemmeside.

Hvilke kriterier skal jeg opfylde for at ansøge om et lån?

Som ansvarlig långiver vil vi overveje hver ansøgning omhyggeligt. For at kvalificere sig til et lån skal du have en regelmæssig indkomst, være mindst 18 år gammel, have en nationalregistreringsadresse i Denmark og have et dansk socialsikringsnummer CPR, ikke være registreret hos Experian (RKI) eller Debitor registreret , have et NemID, have en dansk bankkonto, have en aktiv email adresse og dansk mobilnummer samt bestå kredit- og svindelkontrol. Vi værdsætter sandfærdighed hos vores kunder, så det er meget vigtigt at registrere med nøjagtige detaljer.

Hvornår kan jeg søge om et lån?

En ansøgning om lån kan indsendes til enhver tid. Ansøgninger behandles i åbningstiden for vores kundeservice.

Hvilken slags udlånsrente har du?

Vores lån har en fast rente. Denne kurs ændrer sig ikke i hele lånets varighed, og du betaler lånets hovedstol i faste rater. Modsat af en fast rente er en flydende sats, der varierer afhængigt af markedssituationen.

Hvad er formålet med at bruge lånet?

Creditstar yder alle formål lån. Det betyder at du kan bruge dem til alt.

Hvad er varigheden af Creditstar-lån?

Vi yder lån med en tilbagebetalingstid på op til 730 dage.

Hvor meget kan jeg låne?

Vi tilbyder lån op til 65 000 kr. kr alle vores kunder.

Generel forståelse for vores udlåns service

Har i brug for tilladelse til at yde jeres lån?

Creditstar Denmark Aps er under tilsyn fra Finanstilsynet om lov om forebyggende foranstaltninger mod hvidvaskning af udbytter og finansiering af terrorisme § 34, stk. 2.

Giver i råd?

Creditstar rådgiver ikke om at vælge det rigtige produkt.

Skal jeg indgå en tillægstjenesteaftale?

Vores lån er ikke betinget af indgåelse af en supplerende servicekontrakt. Creditstar ekstra tjenester er valgfri.

Vil et kortfristet lån, have en negativ indvirkning på at få et lån fra en bank senere?

Banker bør ikke afvise låneansøgninger baseret på tidligere kortsigtede lån, fordi de er en fælles type lån. Hvis en person ikke har forpligtelser for pengeinstitutter, bør der ikke være nogen problemer, når man ansøger om låneprodukter. Hvis din ansøgning stadig afvises, og den refererer til Creditstar, bedes du kontakte vores kundeservice. Vi vil give banken udlånsoplysninger, som skal hjælpe dig med den nye låneansøgning. I tilfælde af negativt svar anbefaler vi altid at bede banken om årsager og muligheden for at forklare brugen af ​​Creditstar-tjenester.

Hvordan beskyttes mine personlige oplysninger?

Ved håndtering af vores kunders personlige oplysninger følger vi altid lovene og de højeste sikkerhedskrav. Til dette formål bruger vi teknologi og it-løsninger i verdensklasse. Ifølge personoplysningsloven giver Creditstar ikke sine kunders oplysninger til tredjeparter, herunder kundernes venner og familiemedlemmer.

Modtagelse, tilbagebetaling og udvidelse af dit lån

Jeg har betalt mit lån, men jeg har modtaget en gældsbevis. Hvorfor?

Tak fordi du betalte din gæld. Vores databaser viser muligvis fortsat en gæld, hvis du for eksempel har begået en fejl ved indtastning af referencenummeret, eller du har foretaget betalingen efter fristen. I en sådan situation, hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice.

Hvad, hvis jeg skifter mening og vil trække mig fra din låneaftale?

Du har ret til at trække dig ud af låneaftalen inden for 14 dage fra datoen for indgåelsen af denne kontrakt uden nogen begrundelse og uden kontraktlig straf. I dette tilfælde skal du inden 30 dage tilbagebetale det lånte beløb sammen med renterne på lånet for perioden fra lånet til tilbagekaldelse. For mere information kontakt vores kundeservice.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan tilbagebetale?

Det er meget vigtigt, at du betaler dit lån til tiden, ellers udsætter du dig for en gældsforhøjelse på 8,05% om året fra det oprindelige hovedbeløb. Endvidere er Creditstar berettiget til at opkræve påmønnings gebyrer og indsamlingsomkostninger i overensstemmelse med rentelovens bestemmelser for at overføre din gæld til inkasso bureauet til inddrivelse (hvilket resulterer i yderligere indsamlingsomkostninger) og rapportere det udestående eller efterløbne lån til kreditregistre. Som følge af misligholdelse af lånet vil din troværdighed blive reduceret for andre lån, ikke kun fra Creditstar, men også fra andre pengeinstitutter.

Hvis du ikke kan betale din tilbagebetaling til tiden, bedes du kontakte vores kundeservice. Kontakt Email [email protected]

Hvordan kan jeg forlænge låneperioden?

Du kan udvide dit eksisterende lån med 5-30 dage ved at logge ind på vores hjemmeside med dine brugerkonto data. Du vil se låneperiodens udvidelsesfunktionalitet i siden “Mine aktiviteter”. For at bekræfte proceduren skal du betale lånetilskud. For at bekræfte proceduren skal du indsende udvidelsesanmodningen og derefter betale lånetilførselsgebyret inden din oprindelige tilbagebetalingstidspunkt. Hvis du undlader at gøre et af disse to trin, vil vi ikke kunne udvide dit lån.

Kan jeg tilbagebetale mit lån tidligt??

Ja. I løbet af lånets løbetid har du ret til at tilbagebetale dit lån helt eller delvist, og du har ret til at reducere de samlede omkostninger ved lånet med renter og andre omkostninger, som du ville betale, hvis den tidlige tilbagebetaling af lånet lån ikke ville have fundet sted.

Kontakt venligst vores kundeservice for det nøjagtige beløb, der skal betales.

Vil jeg få en indløsningstabel fra jer?

Selvfølgelig. Vi laver en tabel på forespørgsel, så kontakt vores kundeservice.

Hvor kan jeg se oplysninger om tilbagekøb af lån?

Lånetilbagebetalinger kan ske på baggrund af oversigten over lånebalancen, som vi sender til din e-mail inden den fastsatte tilbagebetalingsdato. Yderligere oplysninger kan også findes, hvis du logger ind med dine brugerkonto. For at sikre, at tilbagebetalingen når os hurtigt, skal du markere det korrekte referencenummer på betalingsordren.

Hvordan kan jeg tilbagebetale mit lån?

Du kan finde alle betalingsoplysninger, der kræves for at betale afbetalingen i din kontrakt samt i din brugerkonto.

I øjeblikket kan du kun betale afbetalingen af Trustly, som er et betalingsinstitut, der er licenseret af Sveriges Finansinspektionsmyndighed til at operere i hele EU. Det tilbyder bankbetalinger og pengeoverførsler på en sikker, enkel og hurtig måde mellem forbrugere og e-handlere. Betalinger og overførsler via Trustly foretages straks. bankoverførsel, kontanter depositum, postordre eller kontanter på en af bankens konti. Det er ikke muligt at betale direkte på Creditstars hjemsted.

Hvornår vil pengene blive overført til min konto?

Creditstar har konti i alle større banker, hvilket betyder at efter et lån er godkendt, overføres pengene generelt til din konto som en intern betaling. Denne transaktion bør ikke tage mere end 5 til 7 arbejdsdage, men kan variere i forskellige banker efter deres forhold.

Fandt du hvad du ledte efter?

Fandt du dit svar ?

Kundeservice telefonen er lukket i dag